اردیبهشت 23, 1403
0

برطرف کردن کد خطای 0x80070035 در ویندوز

18399 بازدید
کد خطای 0x80070035 در ویندوز

برطرف کردن کد خطای 0x80070035 در ویندوز

کامپیوترهایی که سیستم عامل مایکروسافت را اجرا می کنند و شبکه مشترکی دارند باید بتوانند بدون کابل و صرفا از طریق شبکه، به فایل های یکدیگر دسترسی داشته باشند، اما همیشه اینطور نیست. گزارش هایی در مورد شبکه داخلی وجود دارد که مربوط به کد خطای 0x80070035 (مسیر شبکه یافت نشد) است. این خطا معمولا در ویندوزهای 10 از ورژن 1709 به بعد اتفاق می افتد.

اما کد خطای 0x80070035 به چه معناست؟ معمولاً هر خطا همراه با یک کد و یک پیام حاوی جزئیاتی از نقص است تا به راحتی تشخیص داده شود که چه چیزی خراب شده است. این مورد، بر اساس شرح مختصری که همراه کد خطا می باشد، حاکی از آن است که مشکل زمانی رخ می دهد که کامپیوتر شما نتواند مسیر شبکه ای را که به آن متصل است، پیدا کند.

چرا کد خطای 0x80070035 را دریافت می کنم؟

در حالی که پاسخ دقیقی برای این سوال وجود ندارد، برای برخی از کاربران صرفاً تغییر نام کامپیوتری که سعی در اتصال به آن داشتند مشکل را حل کرد. همچنین ممکن است علت دریافت این خطا، مربوط به تنظیمات آنتی ویروس یا فایروال سیستم شما باشد. از آنجایی که ممکن است دلایل زیادی برای این خطا وجود داشته باشد، ما لیست کاملی از راه حل های ممکن را برای کمک به شما جمع آوری کرده ایم که در ادامه آنها  را بررسی می کنیم.

1-اجرای windows troubleshooter

اولین راه برای برطرف کردن کد خطای 0x80070035  استفاده از troubleshooter در ویندوز  10 است. برای اینکار از منوی استارت وارد Setting شوید و سپس گزینه Update & Security را انتخاب کنید. از لیست سمت چپ صفحه گزینه Troubleshoot را انتخاب کنید. سپس روی Additional troubleshooters کلیک کنید. در این صفحه Windows Update را پیدا کرده و روی Run the troubleshooter کلیک کنید. مراحل ویزاردی را دنبال کنید تا به مرحله پایانی برسد. و سپس سیستم خود را ریستارت کنید.

کد خطای 0x80070035 در ویندوز

2-SMB V1.0 را فعال کنید

در قسمت جستجوی ویندوز عبارت “ Windows Feature ” را تایپ کنید و روی Turn Windows features on or off کلیک کنید. گزینه SMB 1.0/CIFS File Sharing Support را فعال کنید.(تیک این گزینه را بزنید) سپس روی Ok کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شود.

کد خطای 0x80070035 در ویندوز

3-advanced sharing را فعال کنید.

روی درایو C: کلیک راست کرده و گزینه properties را انتخاب کنید. از زبانه Sharing رو گزینه advanced sharing کلیک کنید.

تیک گزینه Share this folder را بزنید. روی Apply و سپس روی ok کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شود.

کد خطای 0x80070035 در ویندوز

اگر ویژگی اشتراک گذاری فعال نباشد، بسیار معمول است که با این خطا مواجه شوید. برای اینکه کامپیوترها بتوانند فایل‌ها و داده‌ها را ارسال و دریافت کنند، باید مطمئن شوید که دستگاه شما می‌تواند پوشه‌های خود را به اشتراک بگذارد.

4-Network Discovery را فعال کنید.

در منوی start عبارت “Network sharing and center” را تایپ کنید و اینتر را بزنید. از ستون سمت چپ روی گزینه Change advanced sharing setting کلیک کنید.

کد خطای 0x80070035 در ویندوز

گزینه Turn on network discovery را تیکدار کنید و روی Save change کلیک کنید. سیستم خود را ریستارت کنید سپس بررسی کنید که آیا خطا ادامه دارد یا خیر.

5-NetBIOS را فعال کنید.

در فیلد جستجو در منوی Start عبارت ncpl.cpa را وارد کرده و اینتر را بزنید. روی کانکشن شبکه پیش فرض خود کلیک راست کرده و Properties را باز کنید. روی Internet Protocol Version 4 (TCP/IPv4) کلیک کنید و سپس properties را انتخاب کنید. در پایین پنجره باز شده روی Advenced کلیک کنید. در نهایت از زبانه WINS گزینه Enable NetBIOS over TCP را تیک دار کنید. و روی Ok کلیک کنید.

کد خطای 0x80070035 در ویندوز

کد خطا 0x80070035 اغلب به این معنی است که ویژگی NetBIOS over TCP غیرفعال است و با فعال کردن آن، باید بتوانید به طور دائم خطا را برطرف کنید.

6-مقدار AllowInsecureGuestAuth را در رجیستری تغییر دهید.

در فیلد جستجو در منوی Start، عبارت regedit را تایپ کنید و اینتر بزنید. در پنجره باز شده وارد مسیر زیر شوید:

Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\LanmanWorkstation\Parameters

کلید AllowInsecureGuestAuth را وارد کنید و روی آن کلیک راست کرده و گزینه Modify را انتخاب کنید.

کد خطای 0x80070035 در ویندوز

مقدار Value data را برابر با 1 قرار داده و روی ok کلیک کنید.

نکته: اگر در مسیر فوق کلید AllowInsecureGuestAuth را ندیدید، نگران نباشید. در فضای خالی راست کلیک کنید و New را انتخاب کنید، DWORD 32-Bit value را ایجاد کنید. سپس نام ایجاد شده را به AllowInsecureGuestAuth تغییر دهید و مقدار آن را از صفر به یک تغییر دهید.

7-سرویس TCP/IP NetBIOS Helper را بررسی کنید.

از فیلد جستجو عبارت Services را تایپ کرده و آن را از لیست نتایج باز کنید. به TCP/IP NetBIOS Helper بروید و بعد از راست کلیک روی آن گزینه peoperties را انتخاب کنید.

در قسمت Startup type گزینه Automatic را انتخاب کرده و تغییرات را تایید کنید. سیستم خود را ریستارت کنید و مجددا کنترل کنید که خطا رفع شده است یا خیر

کد خطای 0x80070035 در ویندوز

برای اینکه یک شبکه داخلی به صورت یکپارچه کار کند، باید تأیید کنید که سرویس TCP/IP NetBIOS Helper همیشه در پس‌زمینه اجرا می‌شود. این سرویس باید فعال باشد تا به طور دائم با سیستم اجرا شود، اما گزارش هایی وجود دارد که پس از تغییرات اساسی سیستم که توسط به روز رسانی ویندوز اعمال می شود، متوقف می شود.

 

هیواشبکه

خدمات ما در مجموعه هیواشبکه شامل :

شرکت فنی و مهندسی هیوانوآوران داده گستر : مجری طراحی ، پیاده سازی ، پشتیبانی پروژه های شبکه و امنیت در استان گیلان – رشت و شهرها و استانهای همجوار
آموزشگاه تخصصی هیواشبکه : برگزار کننده دوره های تخصصی شبکه و امنیت ، پیکربندی سرور HP ، مجازی سازی ، MCSA 2016 ، نتورک و … به صورت حضوری با مجوز از سازمان فنی و حرفه ای و آموزش کارکنان دولت در رشت ، استان گیلان و به صورت مجازی در سراسر کشور
در خدمت شما عزیزان هستیم.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://hivanetwork.ir/?p=72740
اشتراک گذاری:
مونا ارادتی
مطالب بیشتر

نظرات

2 نظر در مورد برطرف کردن کد خطای 0x80070035 در ویندوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *